Правила поведінки з відвідувачами
Просмотров: 36
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом НІКЗ «Качанівка»
№29-О від 08 квітня 2025 року
ПОРЯДОК
супроводу (надання допомоги) осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення у Національному
історико-культурному заповіднику «Качанівка»
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
- Порядок супроводу (надання допомоги) осіб з інвалідністю та
- Цей Порядок створено з метою забезпечення прав і можливостей
- Цей Порядок визначає дії співробітників Заповідника щодо
- Терміни, які використовуються у тексті цього Порядку:
маломобільні групи населення–особи, які відчувають труднощі при самостійному пересуванні, одержанні послуги, необхідної інформації або при орієнтуванні у просторі. До маломобільних груп населення віднесені особи з інвалідністю, особи з тимчасовим порушенням здоров’я, вагітні жінки, громадяни похилого віку, особи з дитячими візками тощо;
користувач (відвідувач) - особа з інвалідністю 1-3 груп та інші маломобільні групи населення, які потребують надання послуги з супроводу;
супровід - комплекс заходів, спрямованих на життєзабезпечення користувачів, а саме послуги у вигляді супроводу користувача;
супроводжуючий (відповідальна особа) –працівник Заповідника, на якого покладаються обов’язки організації супроводу на території та об’єктах (приміщеннях) Заповідника осіб з інвалідністю та представників інших маломобільних груп населення;
територія Заповідника – комплекс будівель, споруд та прибудинкових територій Заповідника.
ІІ. ПОРЯДОК СУПРОВОДУ (НАДАННЯ ДОПОМОГИ) ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ ТА ІНШИХ ОСІБ, ЩО НАЛЕЖАТЬ ДО МАЛОМОБІЛЬНИХ ГРУП НАСЕЛЕННЯ
- Для отримання інформації про послуги, їх вартість та графік
- за телефонами, які розміщені на вебсайті Заповідника:
http://kachanivka.in.ua/
- направити листа на електронну адресу:
Додатково інформацію про роботу (а також анонси подій, проведення
заходів) можна отримати на:
офіційному вебсайті Заповідника:
http://kachanivka.in.ua/
на сторінці соціальної мережі Facebook:
www.facebook.com/profile.php?id=100018162571691
- Доступ осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп
- За необхідності відвідати територію та об’єкти Заповідника
2.4. У першочерговому порядку під час зустрічі відповідним працівником уточнюється, якої допомоги потребує маломобільний громадянин або особа з інвалідністю, мета відвідування Заповідника, необхідність супроводу.
Якщо особа, яка потребує допомоги, відмовляється від пропозиції та не потребує допомоги, забороняється нав’язувати свою допомогу. Забороняється торкатись осіб з інвалідністю чи їх допоміжних засобів пересування без їх дозволу.
- Черговий сторож відділу охорони Заповідника у разі прибуття
якщо Відвідувач має намір отримати інформацію про послуги Заповідника повідомляє про це старшого касира (або особу, що його заміняє) або уповноважену особу, яка володіє необхідною інформацією та прибуває особисто з наданням відповідної інформації;
якщо Відвідувач прибув до Заповідника з метою екскурсійного обслуговування повідомляєпро це чергового організатора екскурсій 1 категорії культурно-освітнього відділу або старшого наукового співробітника відділу науково-дослідної роботи, який прибуває особисто та надає необхідну інформацію;
інші питання, які потребують вирішення та узгодження з керівництвом, доповідає керівника Заповідника, який визначає відповідальну особу, яка надалі виконує його вказівки щодо забезпечення зручності та комфортності перебування Відвідувача в Заповіднику.
2.6. За необхідності надання допомоги під час пересування, відповідальна особа (черговий організатор екскурсій 1 категорії, старший науковий співробітник) може залучати інших працівників Заповідника до надання допомоги особі, яка потребує супроводу.
2.7. В приміщенні будівлі «Палац» супровід осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення здійснюється старшим музейним доглядачем (музейними доглядачами).
2.8. В приміщеннях будівель (гуртожитків) «Північнаслужба», «Південна служба», «Будинок садівника», «Будинок електростанції», «Бібліотека» супровід осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення здійснюється завідувачем гуртожитку або особою, яка її заміняє.
2.9. Послуги з супроводу надаються у визначений час роботи Заповідника на безоплатній основі.
2.10. При необхідності Відвідувачі можуть заздалегідь погодити з відповідальною особою з забезпечення супроводу необхідний обсяг допомоги при організації доступу до приміщень Заповідника із зазначенням дати і часу прибуття, або направивши на електронну пошту відповідний запит.
2.11. Даний Порядок розміщується на офіційному вебсайті
Заповідника та доводиться до відома усіх співробітників Заповідника.
- ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ КОРИСТУВАЧІВ ПОСЛУГ (ВІДВІДУВАЧІВ) ТА СУПРОВОДЖУЮЧИХ
3.2. Відвідувач зобов'язаний дотримуватись загальноприйнятих правил поведінки та етикету під час супроводу і вимог супроводжуючого щодо безпеки, при переміщенні по території та об’єктах Заповідника.
3.3. Супроводжуючий зобов'язаний надати послуги з супроводу своєчасно, якісно та з дотриманням всіх вимог безпеки, повідомити про основні характеристики будівлі.
3.4. При зверненні до Заповідника осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, супроводжуючий надає консультативну допомогу щодо напрямів руху, забезпечує супровід вказаних осіб і при потребі надає фізичну допомогу та інформацію щодо порядку звернення до адміністрації Заповідника.
3.5. Супроводжуючий повинен дотримуватись загальноприйнятих правил поведінки та етикету.
3.6. Супроводжуючий повинен уникати конфліктних ситуацій, контролювати власні емоції, що виникають в процесі взаємодії з особами з інвалідністю та/або представниками інших маломобільних груп населення, забезпечувати високу культуру та етику спілкування з ними.
3.7. Якщо допомоги потребує користувач візка забороняється нахилятись і спиратись на інвалідний візок чи на інший допоміжний засіб особи.
3.8. У разі, якщо допомоги потребує особа з порушенням зору під час її супроводу необхідно дізнатись, чи хоче вона бути попередженою про сходи, двері та інші перешкоди. Якщо так, то необхідно коментувати шлях і маршрут, яким здійснюється пересування. Крім того, необхідно зазначати такій особі про своє наближення чи віддалення.
3.9. У разі, якщо допомоги потребує особа з обмеженим слухом може використовуватись ручка з папером, а також жести.
3.10. Після закінчення візиту відповідальна особа з забезпечення
супроводу осіб з інвалідністю чи/або представників інших маломобільних груп населення супроводжує таку особу до виходу з об’єктів (приміщень) та території Заповідника.
3.11. Супроводжуючий за погодженням з особами, які потребують допомоги, може надати інші види допомоги під час супроводу, які не передбачені цим Порядком.
- ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
4.2. Зміни та доповнення до Порядку вносить генеральний директор Заповідника.